Pinnaclen Vedonlyöntiresurssit voimaannuttavat vedonlyöjän

Koulutukseen panostava vedonvälittäjä julkistaa netin kattavimman asiantuntevan vedonlyöntineuvonnan kokoelman.

Lontoo, 31. tammikuuta 2017

Johtava nettivedonvälittäjä Pinnacle.com panostaa entistä selvemmin asiakkaiden koulutukseen julkaisemalla Vedonlyöntiresurssit-osion, jonka se lupaa olevan koko Internetin kattavin asiantuntevan vedonlyöntineuvonnan kokoelma.

Vedonlyöntiresurssit korostavat strategisen ja analyyttisen lähestymistavan merkitystä vedonlyönnissä. Käyttökokemuksen suunnittelussa hyödynnetään suoraan asiakkaiden antamaa palautetta.

Vedonlyöntiartikkelit on nyt luokiteltu selkeisiin sisältöluokkiin ja eri oppimistasoille. Sen lisäksi Pinnacle on julkistanut uuden, ainutlaatuisen markkina-analyysin ja vedonlyöntipäivitysten livesyötteen sekä vedonlyöntityökalujen osion. Kaikki tämä on selkeässä ja helppokäyttöisessä käyttöliittymässä, joka toimii hyvin mobiililaitteissa. Seuraavien kuukausien aikana tehtävien lisäpäivitysten myötä Pinnacle aikoo Vedonlyöntiresurssien kautta viedä asiakkaiden osallistamisen täysin uudelle tasolle.

br-press-release-insert-fi.jpg

Paris Smith, Pinnaclen toimitusjohtaja sanoo:

”Pinnacle on aina asettanut asiakkaan etusijalle ja käyttänyt markkinoinnin osaamistaan pelaajien kouluttamiseen sen sijaan, että se osallistuisi vedonvälittäjien väliseen bonuskilpailuun. Vedonlyöntiresurssien julkistamisella parannamme ainutlaatuista koulutuksellista ”bonusta”, jonka Pinnaclen asiakkaat saavat.”

Mirio Mella, Pinnaclen Customer Engagement Manager, sanoo:

”Pinnacle on ylpeä ainutlaatuisesta maineestaan koulutussisällön tarjoajana. Vedonlyöntiresurssit-osio korostaa tätä sitoutuneisuutta. Moderni käyttökokemus on nyt samalla tasolla kuin poikkeuksellisen laadukas sisältö, jota toimitusryhmä säännöllisesti tuottaa. Odotan innolla asiakkaiden palautteen kuulemista.”

Lisätietoa Pinnaclesta saat ottamalla yhteyttä osoitteeseen press@pinnacle.com.

Seuraa meitä @PinnacleSports

- Päättyy -